Среда, 24.04.2024, 22:29
Приветствую Вас Гость | RSS

              Микільська ЗОШ І-ІІІ ступенів
     Білозерської районної ради Херсонської області

Ласкаво просимо!
Меню сайта
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 58
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Методичне об'єднання вчителів початкових класів

Керівник методичного об'єднання учителів початкових класів

Бєлозьорова Наталія Вячеславівна, учитель 4 класу, старший учитель,

Овчиннікова Наталія Миколаївна, учитель 2-А класу НУШ, старший учитель

Скороход Світлана Михайлівна, учитель 1-А  класу НУШ, старший учитель

Ободовська Світлана Сергіївна, учитель 3 класу

Біблів Вікторія Дмитрівна, учитель 2-Б класу НУШ

Шара Людмила Іванівна,учитель 1-Б  класу НУШ

Завдання методичного об’єднання

вчителів початкових класів

1. Впровадження особистісно-орієнтованого та діяльнісного підходів в    організації роботи членів ШМО.

2. Створення умов для успішного впровадження Концепції Нової української школи, Державного стандарту початкової освіти на засадах компетентнісного підходу.

3. Створення гуманного соціокультурного середовища для самовираження, самоактуалізації, самоствердження та самореалізації кожного вчителя, його повноцінного професійного розвитку й особистісного самостановлення.

4. Задоволення особистісних освітніх потреб вчителів.

5. Формування єдиного освітнього-методичного простору для професійного зростання педагогів.

Напрямки роботи

методичного об’єднання вчителів початкових класів

 

І. Діагностично-прогностичний напрям:

  1. створення умов для компетентнісно орієнтованої системи неперервної освіти з метою надання вчителям широких можливостей для оновлення, поглиблення, вдосконалення професійної компетентності;
  2. вивчення потреб педагогів у неперервній освіті та визначення змісту, форм, методів навчання;
  3. створення системи інформаційної підтримки вчителів;
  4. стимулювання мотивацій педагогів до постійного навчання, самоосвіти, розвитку творчого потенціалу;
  5. вдосконалення освітнього процесу.

ІІ. Навчально-методичний  напрям:

  1. забезпечення участі педагогів у різноманітних заходах на всіх рівнях;
  2. моделювання продуктивної технології інноваційного освітнього процесу;
  3. теоретичне оволодіння різними формами, методами, підходами, технологіями для вдосконалення освітнього процесу;
  4. використання навчальних, навчально-методичних, інформаційних ресурсів у професійній діяльності;

ІІІ. Організаційно-координаційний напрям:

  1. підвищення професійної компетентності педагогічних працівників;
  2. координація форм і методів самоосвітньої діяльності, націлення на підвищення педагогічної майстерності та вдосконалення фахової підготовки вчителів;
  3. розвиток мотивів професійної творчої діяльності вчителів;
  4. планування індивідуально-освітньої траєкторії та її реалізації в міжатестаційний період. 

 

Вибір підручників для 2 класу 2019-2020 навчального року 

Педрада 05.03.2019 №2 Про вибір підручників для 2 класу

...
Календар України. Українське ділове мовлення
...
Херсонський РЦОЯО

Copyright MyCorp © 2024
Сделать бесплатный сайт с uCoz